четвртак, 10. март 2022.

Pesme za decu

 


 

 

 

 PESME KOJE SU UČESTVOVALE na konkursu ,, Musa Ćazim Katić"

 

PESME ZA DECU

Pitanje

Imam pitanje za tebe

ozbiljno i važno

promisli dobro, odgovori odvažno


Na svet dolazi mala beba

pomoć mi treba!


Hoćeš li mi pomoći

negovati je, uspavati

kupati, oblačiti, noćima ne spavati?


,,Pomoći kako ?

Zaboravljaš jako

Ja sam dete

pronađi pomoć neke tete.”


Đak


Tvrda je klupa školska, stolica ni točkiće nema

na licu mi je maska, u duši lopta drema.


Na tabli reči, u svesci mrlje

fudbal mi je preči, iz matematike same brlje!


U knjizi zadaci, raditi se mora

a kroz misli proleću slike s odmora.


Šutnuo sam loptu, zamalo do gola

letela je šarena, žuta kao smola!

Razbijeni prozor dozvao redare

stroge i strašne da mi odmor kvare!


Sad u svesku gledam, zadacima jadam

tužan, slomljen i gladan

da ublažim štetu

oduzeće ušteđevinu meni detetu.


Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!