петак, 2. септембар 2022.

Zdravica šljivi

 Zdravica šljivi


Dobro mi došla dobra moja
Plava u plavom
Ljubičasta u ljubičastom
Žuta u žutom.



Dobro mi došla dobra moja
Kisela u pečenju
Slatka u štrudli
Medena u kolaču.

 


Dobro mi došla dobra moja  
Na dlanu dečjem
Na tanjiru slavskom
Na devojačkom obrazu
Na  momačkom oku
Dedinom brku
Babinom džepu.


Dobro mi došla dobra moja
Leti,  u prvom zrenju
S jeseni u okasnelim danima
Zimi u tegli na vrhu ormana
S proleća kao skriveno blago.


Dobro mi došla dobra moja
O  postovima :
Božićnom ,vaskršnjem, petrovskom. 


Dobro mi došla  dobra moja
Sredom i petkom.

 Vikendom. 

Ponedeljkom -suva
Utorkom i četvrtkom u  tegli slatkog.


Dobro mi došla dobra moja
O Đurđevdanu i Mitrovdanu
O hajdučkom sastanku i rastanku.


Dobro mi došla dobra moja
Svetom Nikoli  mojoj slavi
O Svetom Savi – učiteljskoj slavi .


Dobro mi došla u zdravlju  

U bolesti

U slavljima

Dobro mi došla  dobra moja
Pokupljena i u rakiju stavljena.


Dobro mi došla dobra moja
U šerpi velikoj bila skuvana
I u teglu kao pekmez upakovana.


Dobro mi došla šljivo moja .
Još bolje me našla
A najbolje  te ja dočekala
S porodicom susret proslavila
Svi se najeli i u zavežljaju poneli.
Nazdravlje nama i tebi bilo.

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!