среда, 7. август 2024.

Kad Sosa govori: Dojadilo mi

 

ДОЈАДИЛО МИ


Дојадило ми резеда море
шорови ушорени, ђилкоши оправљени!

Дојадило ми тандркање шепри
баканџе и цвикле на аљини!

Дојадило ми  да гледим ошајдаре
и набаждарена мртва пувала!

Дојадило ми кроз кибицфенстер
ждрењцати с опајдаром докућном!

Дојадило ми геџаве фазане черупати
нахерити се па од опираче балдисати!

Дојадило ми цвајгузе слушати
керебечиду се па дуваду упразно!

Дојадило ми андраке истеривати
сараге ранити, дундама закидати!

Дојадило ми  дреждити па у шпацире ићи
и немој се сменом ачити!
 
Знадем ти ја  још а-ша-ша  иха-хај!
Шта се смијеш?
Нисам ти ја матора дртина
није ти ово  црква ди ћеш се молити
угурсузе један.
И што сам ти казла нисам.


DOJADILO MI

Dojadilo mi rezeda more
šorovi ušoreni, đilkoši opravljeni!

Dojadilo mi tandrkanje šepri
bakandže i cvikle na aljini!

Dojadilo mi  da gledim ošajdare
i nabaždarena mrtva puvala!

Dojadilo mi kroz kibicfenster
ždrenjcati s opajdarom dokućnom!

Dojadilo mi gedžave fazane čerupati
naheriti se pa od opirače baldisati!

Dojadilo mi cvajguze slušati
kerebečidu se pa duvadu uprazno!

Dojadilo mi andrake isterivati
sarage raniti, dundama zakidati!

Dojadilo mi  drežditi pa u špacire ići
i nemoj se smenom ačiti!
 
Znadem ti ja  još a-ša-ša  iha-haj!
Šta se smiješ?
Nisam ti ja matora drtina
nije ti ovo  crkva di ćeš se moliti
ugursuze jedan.
I što sam ti kazla nisam.

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!