петак, 1. децембар 2017.

Zbornik radova Kreativne Radionice Balkan 2017.

Zadovoljstvo mi je da se predstavim učešćem u izdanju Kreativne Radionice Balkan ,,Zbornik radova KR BALKAN 2017 ". Pridružila sam se konkursu i poslala svoju autorsku priču ,,Drhtaj u tami", izazov je bio velik, jer je misli rebalo sažeti u sto osamdeset reči. Da li sam uspela?..
Priči se pridružila i slika na svili ,,Odjeci" , u zborniku je ona u crno beloj verziji. U Elektronskom obliku se može videti u boji. Zbornik se u elektronskom izdanju može videti, pročitati i čuti na linku


Zbornik KR BALKAN elektronska verzija
  

Drhtaj u tami

Gde si
tišino?
Gde si reči?
Gde si pesmo?
Gde je drhtaj u tami?
Kuda je nestao?
Gde sve nestaje?
...
- Daj mi!
- Ne dam  ti!
- Daj mi!
- Ne dam ti!
- Onda ću da kažem, mami! I babi!
- NE dam ti ! Ti si još mali!!
- Daj mi!
- Ne dam ti! Ostavi to! To nije za tebe! To nije tvoje! Ostavi to!
-  Neću, e baš neću! To je i moga dede, nije samo tvog !




Kroz kuću se razlegao prasak. Nebo se smračilo i velikom brzinom se uvuklo u dušu starijeg dečaka. Nastala je noć. Nije video ništa osim crvenih izopačenih linija i nepravilnih đavolskih krugova Danteovog pakla.
Hteo je samo da u radosti isproba staru dedinu pušku, koja je ponosno i bezazleno stajala  na zidu dnevne sobe. Hteo je da u vedroj novogodišnjoj noći dokaže slobodu svoje mladosti i prikrivenu strastvenost nošenu ispod dečačkog lica.
Mrak u oku.  Opet prasak. Mrak koji je carstvo sna.




Hvala g Krstec Stevanu i timu KR Balkan, radujem se budućoj saradnji.

2 коментара:

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!