среда, 11. март 2020.

Беч: Савином стазом


Стазе су многе, до њих доводе често скривени,  завојити путеви који крију многе лепоте. За њихово откривање је потребно много добро сложених коцкица. Имала сам среће, те су се за мене коцкице сложиле, па сам 7. и 8. март 2020. године  провела у Бечу у дивном друштву песничких душа и љубитеља поезије, под  домаћинском руком Славице Клајн председнице :
Kulturverein Goldenes Wort Lassee NÖ Austria. Српско културно друштво „Златна реч“ – „Српска круна“ Аустрија под покровитељством Министарства спољних послова Републике Србије - Управа за сарадњу са дијаспором и Србима у региону.

Песма  Савином стазом је на истом конкурсу освојила треће место.

Савином стазом


Ходам усправно стазама древним, Христовим трагом
Ходочасник на путу скроман, путник трагања вечног
Духовним богатством се храним, сагињем леђа, улазим у храм рођења
Звезду погледом и руком мијем, молитву тихо зборим
Благословена сам Савом на стази светој.


Маслином старом опијам душу, слушам шумор грана древних
Говоре старине дана минулих, последњи мирис вечери тајне.
Савиним трагом побожно ходим, Сионској горњици сводове љубим.


Улицом суза понизно ходим, Христову тугу носим на длану
Неразум на душу примам, Голготу сузом заливам.
Благословена сам Савом на стази светој.


Миро ме опија, Плоча ружичаста, хладна и светла
Умивена покровом светим.
Трагове пратим, безгласом појем, кораке купам.
Благословена сам Савом на стази светој.


Уђох у празан Христов гроб, радост Васкрсења обли ми душу
Срећна у Соби Анђела, замишљам Благодатни огањ
И Саву ходочасника првог.



Свежањ свећа у огњу палим: за незаборав, тугу и радост.
Ходам стазама Свете Земље поносна на кораке рода свог.
Благословена Савином стазом светом.





















Два дана су пролетела као два минута. Смењивале су се шетње, разговори и читање поезије. Најлепши стихови су одзвањали са видиковца Шенбруна одакле се Беч види у свој својој лепоти.
Хвала Славици Клајн на добродошлици, хвала свима који су одвојили време и учинили ми част да се дружим са њима.
До неког новог виђења, уз неке нове стихове.

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!