субота, 18. фебруар 2023.

Veče vina i poezije Žitište

 Veče vina i poezije u Žitištu 

Zahvaljuem ljubaznim domaćinima. Bilo mi je zadovoljstvo da kao član Književnog kluba Duško Trifunović iz Kikinde prisustvujem. Naš klub su pored mene predstavljali : Miodrag Brkin, Bosa Radin, Vesna Ivetić Balaban , a bili smo potpomognuti Nožica Tanjom kao predstavnikom Kulturnog centra Kikinda.

 Učestvovala sam svojom pesmom.

 

Kažeš


Kažeš pravio si vino

od grožđa zrelog strašću obojenog


Kažeš daleko se čuje mirisom svojim,

prelama svetlost u čaši starinskoj


Kažeš godine mi ne mogu ništa

kao staro vino sam , opijam u glavu ulazim


Kažeš dotiču te moji dlanovi

dok hodaš među raspuklim teškim lozama


Kažeš miluju te oči moje

reči izgovorene, začinjene zrelim grozdovima


Kažeš tiho hodaš putevima vinskim

pratiš moje tragove na njima


Kažeš odmičem korakom po stazama

puhura grožđanog, praha svemoćnog


Kažeš dišeš prolećne noći obojene mirisom

grožđanog cveta i mojim dahom


Kažeš vidiš me među čokotima

čuvam ih grožđanim sokom na rukama


Kažeš da sam deo nebeskog svoda

tajna odstojalog vina dobro čuvanog


Kažeš ponećeš me do nepoznatih svetova

U tihim večerima u kojima se pije crveno vino


Kažeš…ili to čaša vina u kojoj se svetlost prelama

umesto tebe govori ?


Bosa  Radin

Vesna Ivetić Balaban

Miodrag Brkin



Pesnici i Nožica Tanja




 Миодраг Бркин песма за ову и још нек прилике...

ЧАРОБНА ЖЕЉА 

Испалио сам куршуме среће, 

y утробy гнева забио мач, 

и док тело на починак креће, 

на пољу наде чује се плач. 

 

 Неспретно бришем трагове вина,

 са чаше у коју душа је стала. 

Често ми је лепша тишина,

 од снова које си без мене брала. 

 

И када станеш на судбински праг,

 започећеш нову чаробну причу. 

Твој шапат поста ми сувише драг, 

уз чега ће боре моје да ничу. 

 

А жеља ће бити бистра к'о дан, 

кад будем кренуо у небеску луку.

И док мирно тонем у вечни сан, 

само тебе желим да држим за руку.

 Мирјани... Миодраг Бркин, 17.10.2022.

 

Do još nekog druženja...hvala.


Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!