среда, 15. фебруар 2023.

Књижевна награда за ,,Најоригиналнију "љубавну пјесму"

Хвала члановима Клуба умјетничких душа Мркоњић Град и господину  Ћоћкало Слободану.

КАКО ЋУ ТЕ НАЋИ
Како ћу те наћи, када се угасе светла?
Када ме покрије тежина непробојна?
Како ћу те наћи, када сјај ока заувек нестане?
И када на моје тело падне вео заборава?
Како ћу те наћи, када ми дах полети у висине
и када рука мирно на грудима лежи?
Када се изгуби мирис трава
поред путева којима многи ходе?
Када свиле небеске плаве
отпутују неким младостима другим?
По мирису трава што крај пута расту?
По жубору воде што се ваља?
По камену белом?
По кораку младом и осмеху вечном?
По равници родној?
По знамењу славном?
Да не тражим-
покриј мене белим велом,
ноћним сјајем, свилом јутра.
Покрај мене књигу наших дана стави-
да ми таму осветљава
да ми поје када гласа нема.


Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!