четвртак, 9. мај 2019.

A bagrem cveta

Gde li sam? Ne znam ni otkud sam pošla ni gde sam došla.
Znaš li ti kad je jutros
bilo pola četiri? A spavala sam ko okupana beba. Trebala sam  da imam slobodan dan. Onda me probudili. Još mi se ni oči nisu otvorile.
Ko da radim u pekari.  Kakva pekara, ovo je poso... no daj da vidim šta ima? Ima...ovaj aparat ne radi... Ajd, ajd... tako samo da upišem polazak i polazak....ček, ček... odavde , tamo.., a vi imate mesečne ... imate, mogu da verujem i da ne verujem... daj da vidim... poso je poso... na gledanje!
A ti?
Nemaš? E ti plaćaš. Odakle dokle... Tako evo, čuvaj to,  da nemamo probleme ni ti ni ja. Stavi tamo, a evo ti i kusur. Tako.
Ej, možeš li stati tamo kod pekare, nešto sam gladna, a kifle su mnogo dobre. Oćeš i ti? Kupiću i tebi. Daj pare.
Eto nisam dugo, ja to sve u trku...
Ju, zaboravila sam da probudim ženu. Rekla mi da ide iz treće, brzo, mani kiflu,  čekaj prvo da probudim ženu!
Dokle ti ideš? Samo donde, pa evo,  samo da otkucam papirić i to je to.
Lepo ja kažem svojoj ćeri:  uči i polaži te ispite, nemoj ovako ko ja od jutra do mraka.
Ovaj pravac, onaj pravac, menjaj autobus, menjaj table, menjaj vozače... ko će zapamtiti ko gde ide i ko ima, a ko nema mesečnu kartu. Uf! Sve mi se pomešalo u ovoj mojoj glavudži.
Šta da radim? Znaš li ti kad sam ja jutos ustala? Ne znaš. A  vi?  Šta ste se zgrčili ko žabe? Nije vam valda zima? Koja zima, pa proleće je.
Oćete grejanje? A bagrem cveta...
E nema grejanja! Nema. Nafta se štedi, a vi se sabijte malo pa ćete se ugrejati. Jel sa kazala da bagrem cveta? Jesam. Ne smeta opet!
Vidiš da ja imam perjanu jaknu. Nije mi ladno. Pitaš otdud mogu u autobusu na štiklicama? Ih! Kad ih nemam ko  da sam gola. Majke mi!
Ko da imam dve drvene noge! Šta ću ja majka me takvu rodila. Nisam ja tu ništa kriva. Tako ti je to.
Ej promašio si stanicu! Imamo putnika! Stani čoveče!
Izvini,  mi se malo zapričali, šta ćeš i ja sam živa duša. Nisi zakasnio? Nisi! Pa mi uvek stižemo na vreme. Dobar si mi , duša od čoveka...Izvini još jedared!  Vidimo se sutra...
A i ti navalio pa voziš li voziš! Mogo bi malo pamtiti i gledati u putnike, nemoj samo u put, ne mogu ja sve sama...

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!