недеља, 14. фебруар 2021.

Književna nagrada ,,Najemotivnija ljubavna pesma" Mrkonjić Grad

 Napisah par pesama, poslah na konkurs i eto radosti.  Čast mi je što se moje ime nalazi među imenima poznatih pisaca. Zahvaljujem žiriju i organizatorima.

Predstavljanje Zbornika je održano u

   Mrkonjić Grad

 12. 02. 2021. godine.  

 u njemu se nalazi moja pesma TRAGAM:


U rukama nosim sjaj oka dodirnut

Mesečinom plavom

Prostranstvom korak odzvanja

Danica se u tajnosti osmehuje

Dok tragam putevima nebeskim

Stopama prikovanim za zemlju.


Tragam.


Kako ću te naći

Kada se ugase svetla

Kada me pokrije težina neprobojna?


Kako ću te naći

Kada sjaj oka zauvek nestane?

Kada na moje telo padne veo zaborava?


Kako ću te naći

Kada mi dah poleti u visine

I kada ruka mirno na grudima leži?


Kako ću te naći

Kada se izgubi miris trava

Pored puteva po kojima mnogi hode?


Kako ću te naći

Kada svile nebeske plave

otputuju nekim mladostima drugim?



U rukama nosim sjaj oka dodirnut

Mesečinom plavom

Prostranstvom korak odzvanja

Danica se u tajnosti osmehuje

Dok tragam putevima nebeskim

Stopama prikovanim za zemlju.


Tragam.




 

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!