уторак, 19. јул 2022.

Ода сунцокрету- Сунцокрет сам

 Иде јул, а сунцокрет цвета...Ода сунцокрету:





Сунцокрет сам



Расти и прати сунчеве стазе

дочекуј га јутром уз пев славуја

уз кликтај фазана што између стабала твојих има дом

уз дрхтај срне што лане своје у теби скрива.


У подне усправних леђа, дигнуте главе

одај почаст плавом своду и Сунцу у зениту

с вечери, у радости испрати светлост и на починак пођи,

спреми снагу за нови дан.


Гледам те, поноситог витког, молим:

Покупи моје разбацане мисли

допусти да полетим стазама твојим

да се купам у бљештавилу светлости цвета твог,

засени ме, обоји очи моје, цветом залуди.


Загрли ме, прими под окриље своје

учини да постанем жути лат главе твоје

Дозволи да пратим жуто Сунце с тобом

да кликћем гласом предака својих

што су са длана свога семе твоје уз наду сејали.


Дозволи да с ватрене главе твоје мирис понесем

да певам, да се радујем, дишем

да у рукама држим њиве твоје

да се таласа златно поље другова твојих у мојим очима.


Певаћу с тобом, скрушено пратити стазе твоје

одвојићу душу од тела, постаћу сунцокрет жут.


Сунцокрет сам расцветани, жути

пратим Сунце и певам , певам.

 

 

Илустрација слика на свили :  Сунцокрети.


Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!