уторак, 5. децембар 2023.

Покровско пјесничко саборовање- песма ,,Молитва"

 Српски књижевни клуб ,,Вихор" Дервента и Црквена општина Брод  је  и ове године организовала ПОКРОВСКО ПЈЕСНИЧКО САБОРОВАЊЕ у коме је на моју
велику радост место пронашла моја песма ,,Молитва" . Збирка је штампана с благословом Његовог Преосвештенства Епископа зворничко -тузланског Господина Фотија.

Овом приликом захваљујем жирију и приређивачу  књиге Ненаду Симићу као и протојереју-ставрофору мр Жељку Теофиловићу.

 

МОЛИТВА

Господе

даруј ми разума у мору неразума

помози да схватим путеве Твоје

крстове које стављаш испред мене .


Господе

подари ми светлости у мору мрака

сачувај ум мој и тајне његових

вијугавих стаза.


Господе

укажи ми исправне путеве у горју бујном

учини да прашина на њима не крије трагове

оних који прођоше пре мене.


Господе

милошћу својом опери снове моје

не дозволи да лутају тамним крајевима

које су људи начинили.


Господе

подари ми снагу да разумем

душе које си створио својом

пруженом руком.


Господе

отвори ми путеве нове

прозоре на њима учини видљивим

врата отвореним.

Амин.

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!