среда, 28. децембар 2016.

Prvo javno predstavljanje ,,Radosti žute lubenice"

Prošao je i taj dan,  veliki za mene , moju porodicu i prijatelje koji su došli u Centar za stručno usavršavanje u Kikindi da me podrže. Bilo je onih  nepoznatih,  koji su radoznalo ulazili i razgledali postavljene slike. Svila je zablistala.
Ovom prilikom zahvaljujem Gordani Bulatović na pomoći i saradnji.
Zahvaljujem Andrei Beati Bicok na lepoj reči izgovorenoj o meni i mojoj knjizi.
Zahvaljujem Jeleni Milošev na čitanju recenzije koju je Beata nazvala Premeravanje  života.
Zahvaljujem ,,Kreativnoj radionici Balkan i gospodinu Stevanu Krstecu na saradnji.
,,Radost žute lubenice"  je unela radost u konferencijsku salu CSU. Smenjivale su se skrivene i potisnute suze i smeh.
Posle čitanja ,,Savršenog života" , jedna osoba je iskreno izjavila da nikada nije razmišljala kao mačka i da je prijatno iznenađena.
Imamo i nekoliko fotografija koje su zabeležile prvo javno pojavljivanje ..Žute".




Додајте натпис



Beata,  i Jelena


5 коментара:

  1. Жао ми само што и Маргарете нису ту... Жао ми што си се растала од њих...

    ОдговориИзбриши
  2. … И да знаш, одавно нисам тако снажно доживела књигу као „Радост жуте лубенице“, и слику – као „Маргарете“. Био је то потрес, већ у првом тренутку, свих мојих бића, да, потрес... Радост њихова до праска... Не ваља само што се срце мојe мало више занело, па му је било потребно време да се опорави... Али – хвала Ти, Весна! И за ово моје нежно срце.
    Ниједна ме прича није оставила равнодушном, иако сам их и знала… С Твојим људима, с Тобом, у Твојој Кикинди сам још, у Твом крају, у Војводини широкој, Весна, у Твојој причи, и бићу… Хвала, Весна. А пишеш и у име нас, читалаца, да… То је добар знак, то је одличан знак...
    „Премеравање живота“ – Андреина рецензија, од самог наслова до краја, савршена је. Дивна је Андреа!
    Све је добро. Целокупна опрема. Корица. Лубеница. Ти! Много је светлости у сваком кутку „Радости жуте лубенице“, много нежности, доброте, љубави, широкости, боја, топлости, љупкости. Лепоте душе људске. Добродушне лепоте свега што нам је у окружењу. И туге. И туга светли, Весна! Пролазност живота. Данас смо овде, сутра смо тамо негде, али други долазе, сцена се празни и пуни… Између Неба и Земље, са Врховним.
    Видим, и представљање књиге је прошло у светлости… и са сликама. На свили! Свила са свилом!!! Нека „Радост жуте лубенице“ путује у светлости… Нека живи у њој… Књиге су најупорнији путници. Путовање њихово надмашује векове.
    Поздрављам Те, Весна! Мир, Здравље и Љубав нека су с Тобом! Срећно у нову годину, у све нове године! А биће књига, биће слика!
    Рукопис опет гледам на књизи, на слици. Посвете. Рукопис учитељски, топао, простран и сабран и нежно-говорљив и обојен. Посвете посвећене. Хвала, Весна!
    С поштовањем,
    С љубављу,
    С поздравима опет, Теби, Твојима,
    Веселинка

    ОдговориИзбриши
  3. Жао ми je само што и Маргарете нису ту... Жао ми je што си се растала од њих...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Твоје жаљење је моја радост!
      Ја сам СРЕЋНА што су код Тебе!
      Срећна ми и весела била Веселинка, Весела, Весна имењакињо моја!
      Поздрави као распеване маргарете плесали око Тебе!

      Избриши

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!