понедељак, 20. јул 2020.

Bešenovska pojanja 2020.




Veoma me je obradovala vest da se  moja pesma ,,U Svetoj zemlji" našla u zbirci ,,Bešenovska pojanja 2020" . Hvala žiriju, hvala organizatorima.

http://besenovo.org/pdf/SestaBesenovskaPrinosenja2020.pdf







Корице шестих Бешеновских приношења 

Весна Ђукановић Кикинда

 У СВЕТОЈ ЗЕМЉИ 

Ходам под светим небом 
Чисте душе, благословом доведена  
Рука Господња избриса даљина страх  
Дарова ме мирисом мира на гробу своме. 
Показа љубав и отвори пут тајнама Светог крста. 

У срцу, на пут понесох глас монаха фрушкогорског
Положих га чистом душом  
У соби анђела испод свеће вечнога плама. 
Скупих на длан ходочасни вечне слике 
Утиснух апостоле у душу своју. 
Тишина запева тамјаном јерусалимским. 

Ходочасни пут ме одведе Маслиновој гори 
Ту беше покопана Богородица пре Успења. 
Коленима дотакох под, светлост обасја ум мој 
Траг Богородичин засветли испод куполе с крстом на врху.
  
На светом небу светли њен лик. 
Летим ношена прозирним анђеоским крилима, 
Прихватам бол распећа Христовог. 
С Маријом сам, мајком над мајкама. 
Мајко, опрости!

Носе ме крила херувимска  
На коленима у Сионској горњици. 
Певам душом својом, лете искрице до моје Војводине.
У души звоне звона фрушкогорска.

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!